ارسال یک هفته‌ای

​ضمانت بازگشت وجه 10 روزه

قشم‌365 عرضه کننده مستقیم از مبداء

نقد و بررسی لپ‌تاپ دل | Dell Precision 3520

لپ‌تاپ Dell مدل Precision 3520 با پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro  و پردازنده مرکزی Core i7 اینتل ترکیبی قوی برای عملکرد چندوظیفه‌ای و گرافیکی ایجاد می‌کنند. این لپ‌تاپ به لطف سخت افزار قوی به راحتی می‌تواند برنامه های CAD, DCC و CGI را اجرا کند.

ویژگی‌های برجسته:

  • شاسی محکم، کیفیت ساخت خوب
  • تقریبا سبک
  • پورت‌های ورودی عالی

 

طراحی و ساختار 3520

طراحی Precision 3520 کاملاً شبیه به سری Latitude دل است. هر دو خط تولید در دسته لپ تاپ‌های مخصوص کسب و کار قرار می‌گیرند و منطقی است که طراحی یکسانی داشته باشند. شاسی کاملا مشکی، مستحکم و ساده است و با ابعاد نسبتا جمع و جور و وزن کم حدود 2.23 کیلوگرم ساخته و طراحی شده است.

برای بررسی بیشتر  از درب لپ‌تاپ شروع کنیم. این محصول از مواد پلاستیکی مستحکم با روکش کمی لاستیکی ساخته شده است، اما اثر انگشت و لکه‌ها را کمی به خود جذب می‌کند. مرکز درب، جایی که لوگوی Dell در آن قرار دارد، فقط در فشار زیاد کمی انعطاف پذیر است، درب لپ‌تاپ قابل پیچ خوردگی و خم شدن نیست و هنگام فشار دادن پشت صفحه، موجی روی صفحه LCD ظاهر نمی‌شود.

صفحه نمایش لپ‌تاپ دل مدل Precision 3520

صفحه نمایش دارای وضوح Full HD (1080×1920)، تراکم پیکسلی 142 ppi است.

بلندگوها:

کیفیت صدای بلندگوها خوب است – در فرکانس های پایین، متوسط و بالا وضوح کافی وجود دارد.

وبکم:

وب‌کم 720p در Precision 3520 عکس‌های واضح و دقیقی می‌گیرد.

پورت‌ها و اتصالات:

لپ‌تاپ دل 3520 همه اتصالات و I/O های مورد نیاز را در خود جای داده است. در سمت چپ کانکتور USB Type-C 3.1 قرار دارد (که از Thunderbolt 3 پشتیبانی می‌کند)، کارت خوان SD و USB 3.0 قرار دارد. سمت راست یک جک 3.5 میلی متری صدا، یک پورت USB 3.0 دیگر و VGA برای اتصال به مانیتور اکسترنال وجود دارد  و همانطور که در بسیاری از لپ‌تاپ‌های Dell دیده‌ایم، برخی از کانکتورها در پشت قرار می‌گیرند تا وقتی فضای کاری کوچک است، مانعی ایجاد نکنند. در پشت RJ-45 برای اتصال LAN، یک خروجی HDMI، یک USB 3.0 دیگر و درگاه شارژر قرار دارد. به طور قطع می‌توان گفت که توزیع پورت بیش از حد خوب است و شک داریم که کابل‌ها در حین کار مزاحم شما شوند.

صفحه کلید:

از ویژگی‌های کیبورد 3520 می‌توان به چیدمان استاندارد صفحه‌کلید با کلیدهای کمی مقعر، نور پس‌زمینه LED عمق طولانی کلیدها و بازخورد رضایت‌بخش کلیکی اشاره کرد. در وسط کیبورد یک TrackPoint آبی رنگ را خواهید دید که کلیدهای این ترکپوینت و ماوس در زیر کیبرد قرار دارد.

تاچ پد ایده آل است. سطح و سر خوردن احساس منتقل می‌کند، دکمه‌های ماوس به خوبی با عمق طولانی و بازخورد لمسی خوب و نرم قرار گرفته‌اند.

 

 

سخت افزار لپ تاپ Dell Precision 3520

قابلیت ارتقا و سرویس:

خوشبختانه، این نوت بوک یک درب بزرگ در پشتش دارد که امکان دسترسی به تمام سخت افزارها از جمله سیستم خنک کننده (فن‌ها) را فراهم می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید به راحتی کارت وای فای را عوض کنید، حافظه داخلی و حافظه رم را نیز ارتقا دهید. فقط پیچ‌های زیر را باید باز کنید و درب زیرین را به سمت بالا بکشید.

اگرچه مادربرد از هر دو نوع حافظه داخلی از جمله M.2 PCIe NVMe SSD و یک HDD استاندارد 2.5 اینچی پشتیبانی می‌کند  ولی موقعیت اسلات M.2 مانع درایو 2.5 اینچی می‌شود و بالعکس. این بدان معناست که کانفیگ شما می‌تواند فقط از یک درایو استاندارد 2.5 اینچی یا یک درایو M.2 بهره مند شود.

مادربرد دارای دو اسلات رم است که تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است.

گرافیک:

Quadro M620 یک کارت گرافیک حرفه‌ای برای ایستگاه‌های کاری لپ‌تاپ است که از DirectX 12 و OpenGL 4.5 پشتیبانی می‌کنند. این کارت گرافیک مبتنی بر معماری Maxwell از NVIDIA است و دارای 512 هسته CUDA، 32 TMU و 16 ROP است و 2 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 دارد.

پردازنده:

با پردازنده 2.9 گیگاهرتزی Intel Core i7-7820HQ، و 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت M.2 PCIe SSD و پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro M620 با 2 گیگابایت VRAM، لپ تاپ Precision برای چند مولتی تسکینگ عالی است. ما 40 برگه را در Google Chrome باز داشتیم که دو تای آنها ویدیوهای 1080p را از YouTube پخش می کردند، که بدون تاخیر لگ و تاخیر کار میرد.

قشم365:

مجموعه قشم365 لپ‌تاپ استوک دل Dell Precision 3520 را با ضمانت اصالت کالا و بدون واسطه با کمترین قیمت بازار و در سریعترین زمان ممکن برای شما خریداران محترم ارسال می‌کند. 

ما در مجموعه خود انواع لپ‌تاپ‌های استوک و اپن باکس اروپایی و آمریکایی را به پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌کنیم. برای مشاوره خرید و پشتیبانی با ما در تماس باشید.

خرید ارزان و مطمئن انواع لپ‌تاپ استوک را با ما تجربه کنید.

قشم365 در 365 روز سال در کنار شماست.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش